Trénink Kunčice

22.05.2011 20:57

Poprvé jsem na coursing vyrazila bez Dara jenom s Remuskem. Dar měl bohužel úraz nohy, pořezal si jednu nohu až na cevku, tak jsme měli stehy. Sice už je v pořádku, ale pro jistotu jsem ho nechala doma a vyrazila jenom s Remuskem. Nabalila jsem jenom 1,5 l vodu a zjistila jsem, že jsem podcenila situaci a vody bylo málo. V neděli bylo strašné vedro. Na trénink jsme sebou brali tetu Mariku s Anubisem, Paris má také něco s nohou, a tak se také nezúčastnil. 

Když jsme dorazili do Kunčič osazenstvo už tam bylo, sešly jsme se v základní sestavě, akorát přibili bíglicí a ridgebaci. Bylo opravdu šílené vedro. Samozřejmě jako první na start šli Ronja s Remusem. Protekce musí být.  Jsou to opravdu lopaty, kdyby nešli první, tak by to totiž nepřežili.:-)) Musím pochválit Nubíka, konečně se rozběhl. Běžel nádherně.

 Tentokrát teta Lucka sebou vzala i Davida, který měl o nudu postaráno, když natahoval trať druhého kola. Takže myslím, že všichni byli totálně mrtví. A ostaních nemluvím. Tentokrát žádné fotečky nebudou, protože v tom vedru se nikomu nechtělo fotit ani mě a to jsme sebou měla foťák.

Jinak akce se zase vydařila. Trať byla opravdu náročná, všichni se ztráceli.  Děkujeme Zlatce za super den.