První coursing v roce 2012

29.03.2012 19:29

Letošní první coursing se konal v podobě tréninku, který pořádala v Ostravě Zlatka. Takže děkujeme za před závodní běhání, bylo to skvělé jako vždy. Sešli se jak začátečníci, tak profici.

Ráno jsem vzala naší RR trojku a Davida a šli jsme se vyvenčit a do obchodu. Přišli jsem domů a začali se chystat na tréninky, nakonec jel s námi i ALeš, aby aspoň mohl na startu vypustit Ronju. Takže jsme vyráželi: Dar, Remus, Ronja, David, Aleš a moje maličkost + batoh s vodou.Dorazili jsme jako druzí. Za námi dorazila Zlatka a mohla se začít natahovat trať - byla skvělá jako vždy - pěkně dlouhá a počasí se nám vydařilo také. Magory jsem uvázala ke stromu.

 

Koukám, kdo se to snaží za parkovat u nás a to Gabka s tetou Marikou. Pro Montyho od Gabky, to byla běžecká premiréra a musím říci, že běžel nádherně, hned na poprvé, je to holt šikula.

Ozval se mi v kapse telefon, koukám a ona to teta Lucka, že dorazí také, udělal jsem ji taxi a šli jsme na start. Dar oběšen, Ronja tentokráte v klidu. Na konci teta Lucka dělala nějaké blbosti,tak jsem pro velký úspěch skončila zase na zemi, ještěže to tam není daleko :-)

Děkuji Gabce  za krásné fotky, najdete je zde

Irena, udělala i video: