Návštěva u Wandellmeráků

03.03.2012 18:53

Dneska jsme s Luckou jely navštívit Dášu Čechovou, která má chovatelskou stanici Wandellmere. Byly jsme se podívat na její vrh F.

Ráno bylo trochu hektické, konečně jsem měly zabaleno a sedly do auta, zaply jsme maruš a už začala komplikace ani jedna jsem si nemohly vzpomenout na přesnou adresu Dáši, takže jsem ji volaly. Pak cesta probíhala v poho. Lucka říkala, že máme plnou nádrž. Říká mi dívej ta ručička se nepohla od včerejška, tak jsem mrkla jedním okem a nic. Najednou někde mezi polem a polem,  koukám pořádně na tachoš a zjišťuju, že jedeme na rezervu. Pumpa samozřejmě nikde, najednou odbočujeme a já řvu PUMPA, okamžitě jsme zastavily a couvly k pumpě, pán byl hodný a nechal nás natankovat a poradil i cestu, moc jsme si nebyly jisté. Nakonec jsme dorazily k Dáši. Hned nás přivítaly zrzky Bazi, Artemis a Gera a pak jsem uviděly ty nádherné ňufánky, jen co teta nahraje někde fotky, hned hodím odkaz, aby jste se mohlly také pokochat.

Už před cestou se mi líbil pán Zelený Farao a musím říci, že i na pohled a pochování v náručí byl kouzelný. Nejjemnější holčička slečna Růžová Faith, největší drak pán Modrý Chebalek, zvědavá slečná Žlutá Flerris...prostě mimišci byly kouzelní.

Děkujeme Dáši za nádherný den.

Fotky zde