Na tahu

07.05.2011 10:04

 Ani jsem tohle nechtěla psát, ale jelikož Lucka, napsala svůj článek, tak na to musím trochu reagovat. Tah byl skvělý jak Lucka popisuje na svých stránkách zde. Tak kluka v červeném třičku si teda vůbec nepamatuju. Doma jsem se koukala na hokej a  čekala, kdy dorazí Lucka. Když jsme dorazily na Stodolní, tak na chvíli panoval chaos, kam vůbec zapadneme. Jak každý ví, na Stodolní má člověk až moc na výběr. Nakonec jsem Lucku zatahla do Boomerangu a čekala jsem, jak se večer vyvrbí, vždy jsme se mohly zvednout a jít někam jinam. Nakonec jsme zakotvily u baru, což byla dobrá volba, protože k panáku a pivečku to nebylo daleko. A jak se bar začal plnit různými lidmi, tak si stejně nebylo kam sednout, ani když jsme tam už přišly. Dobře jsme se spolu bavily, koukaly jsme po chlapech, co jiného se dalo čekat a pak jsme odhadovaly hudbu, ta byla skvělá samé hitovky "našeho" mladí:-)Zábava byla skvělá. Jak už Lucka napsala zrovna jsme chtěly jít na hamburgra, když se naproti stolu objevil jeden můj známý. Dlouho jsme se neviděli, tak jsme se na sebe oba zavolali ahoj, v ten moment Lucka prohodila velmi lichotivou větu "to nebylo na tebe", za což si zasloužila můj velmi milý pohled. Chvíli jsme si s ním povídala, ale dlouho to nevydrželo a Lucka už mě začala cpát k východu. Tak a tímhle bych zakončila její slova, že si člověk nenajde chlapa, to jsou lidi......, když mě od něho odhání, že. Nakonec to ráno dopadlo tak, že jsem šla pro trhače a šly Lucku odprovodit na zastávku, Samozřejmě Dájinek si tetu Lucku moc užil, hlavně, jak pokřtil její mikinu svými malými tlapičkami.  No prostě byl rád, že svoji oblíbenou tetu vidí. A pak jsme šli hajat, ani se neptejte jak probíhalo naše ranní venčení. Já jsem se vyvalila na trávu, jelikož bylo strašné vedro a pesani dělejte si, co chcete. Večer , když jsem venčila, tak mi někdo volala a jaké překvapení, když se na displeji objevilo číslo tety Silvy a Kimy,a tak jsem zjistila, že jdeme večer opět pařit. Tentokrát se Silvou a Koke ( Hankou). Takže to byl pro mě velmi rušný víkend.