Lovec roku

22.08.2011 16:35

Tohle je v tomto roce náš druhý coursingový závod, který se konal 21.08.2011. Pořádala ho organizace Český pes. Závod se konal v Radslavicích u Přerova.

Na tuhle akci jsme jeli společně s Luckou a Ronjou, myslím, že tohle nikoho nepřekvapuje. Ráno jsme nasedly do auta a vyrazily směr Radslavice. Cesta uběhla v klidečku, ale jak jsme parkovaly auto a viděly všude okolo to bahno a promočenou trávu, tak jsme se podívaly na naše boty a pak na sebe. Obě dvě jsme jely v teniskách, což jsme trochu nevychytaly, ale zjistily jsme, že nejsme jediné. Někteří měli  boty typu vylej-nalej a ostatní tenisky. Jediná Jana z Českého psa to vychytala a běhala po dráze v gumáci, což se ji osvědčilo zejména v druhé části závodu, kdy se běhalo přes vodu. Na závod přijela i Zlatka s mamkou a kryskami, takže jsem si posedaly k sobě a dobře se bavily.

Jediné, co nám bylo líto, bufet byl zavřený a my se tak těšily na párky v rohlíku v Radslavicích je dělaj nejlepší. Tak doufáme, že na další akci budou. 

Závod začal v dobrém čase a všichni byli připraveni. Jak jsem šly na start my - já a Dar, Lucka a Ronja - měly jsme společný první běh, tak Zlatka prohlásila, že se jde podívat, kdo sebou první flákne. Já teda nevím, ale asi začínám mít na Radslavice smůlu, pokáždé buď skončím na zemi  nebo se něco vymele. Tentokrát jsem zase skončila na startu na zemi, přímo jsem seděla na "zadku", aspoň jsem pobavila blízké okolí a Zlatčin manžel stihl vše zdokumentovat.

V mezičase jsem se procházely se psy a povídaly si s ostatními účastníky závodu.

Druhý běh Dar běžel se psem RR Marwinem, tento běh se nám povedl o hodně více než ten první, ve kerém se trochu Dar ztratil, takže jsem nečekala žádné umístění. Nakonec jsme byli překvapeni oba dva a to velmi příjemně. Dar na této akci získal 3. místo v kategorii psi na 45 cm bez PP. Blahopřejeme rovněž Ronje, která získala 2.místo v kategorii feny nad 45 cm bez PP.

Děkujeme všem za skvělý parný den, hlavně všem na dráze, musel to pro ně být nadliský výkon v tom pařáku tam stát od ráno do večera. musím říci, že všichni závodnici byli připraveni, tak nebyly ani velké prostoje a vše klapalo. Vyhlášení proběhlo také velmi rychle. Všem děkujeme a těšíme se na další akci.

Děkujeme všem za fotky:  Aimee a Rosie, Zlatce, ridgebacky- kokosacka

Výběr z fotek najdete zde