Hanácký pohár

14.04.2010 17:11

Teta Lucka s Ronjou přijely za námi do parku a my ráno vykonali pořádnou procházku, sešli jsme se v hojném počtu: Lucka a Ronja (RR), Jana – Dar a Remus (RR), Erika a Athos (Šarplaninec ), Dana a Aischa (Kavalier king španěl ), Martina – Lady (Cane corso ) a Cora (Beaurdox doga) a v této sestavě jsme si šli zaběhat na kopce. Darovi se to líbilo, má pořád energie na rozdávání, Ronju naháněl Remi s Atíkem a Aischa dávala pozor,aby se nějakému velkému psovi náhodou nepřipletla pod nohy. Takže v parku jsme strávili kolem 1 hodiny. Kolem 10,00 hodiny jsme se rozloučili a ostatní nám popřáli štěstí při bězích. A my vyrazili nabalit a zabalit auto, aby nebylo chlupaté, což se samozřejmě zase nepovedlo. Nakonec jsme kolem 10,45 vyjíždděli vybavení „maruš“ (navigace), která tentokráte zklamala na plné čáře. Takže jsem se nakonec rozhodli jet po vlastní ose a podařilo e nám dojet před 12,30.

Tento coursingový závod se konal v Radslavicích u Přerova a pořádala ho naše členská organizace Český pes. Lucka s Ronou si potřebovali vyběhat 2 poslední párové běhy, my na tom s Darem byli o něco lépe, chyběl nám již poslední párový běh. Na přejímku jsme šli mezi prvními a pak jsem se mohli poklidně usadit na trávě a sledovat ještě závod pro „CHRTÍ PLEMENA“, který měl končit kolem 14,00. Bohužel se toto nestalo a tento závdo se protáhl až do 16,00 hod., kdy konečně začal závod pro „NECHRTÍ PLEMENA“. U přejímky jsme dostaly rozpis, a byly jsme s Luckou příjemně překvapeny, Dar a Ronja běželi spolu.

Odpoledne jsme strávili na kopečku u trati a s Luckou si daly výborné párky v rohlíku, na ty se vždy těšíme, když jedeme Radslavice. Potkali jsme tam spoust páníků, se kterými jsme pokecali a nádherně nám svítilo sluníčko, takže jsem měli velmi nádherný den, i přesto, že jsem neskutečně dlouho čekali na start. 

Když jsme konečně dorazili na start, kde jak každý ví, psi mohou startovat jenom v dečce a náhubku, se Dájovi podařilo mě vyválet v trávo-bahně, a skoro mi urvat nehet a ještě přivodit výron kolena, když startér, kterému říkám, ať ho neláká, řekl střapeček, a jelikož jsem ho ještě neměla dobře chyceného, tak jsem letěla směr tráva a držela ubohého Dara za zadní běhy, ale vyhrál to se mnou, měl to lehčí. Takže jsem si pro něho došla, doslova jsem ho dotáhla pozpátku na start a konečně mohlo být odstartováno. Takže, aby mi nebylo líto, že jsem strávila velmi poklidný a slunečný den, tak si Dar řekl, že mi to musí vynahradit. Můj nádherný let vzduchem se každému líbil. Lucka se bála, že Ronja si bude nadbíhat, ale musím říci, že běžela krásné, šla pěkně za střapečkem, za to Dája se trochu ztratil na trati, ale to kvůli čemu jsme tam jeli, bylo splněno, takže Dar je spokojen, že se proběhl a panička, že konečně po tom věčném deštivém počasí máme splněno a coursingový certifikát je doma.