Seillin memoriál - coursingový certifikát I.

18.07.2009 13:26

Dne 18.7. 2009 jsme se vypravili jsme se na Seillin memorial, akci kterou pořádalo sdružení MSC a Český pes. Na této akci si měl Dar složit dva licenční běhy, bohužel díky počasí se nám podařilo zaběhnout pouze jeden licenční běh a to sólo. Takže další dva běhy párové nás čekají na akci v srpnu, kde se zase vydáme s Českým psem.

V Brně jsem se setkali s Hankou a Fame (fame.webnode.cz/) a s Jitkou, která má Albi a Jenny, které známe s fóra o RR. Musím říci, že pejsci ve skutečnosti vypadají úplně jinak než na fotkách, byla jsme opravdu moc unešená.

Sešlo se strašně moc pejsanů, jak na licence, tak i na závod kolem 137. Organizace byla skvělá, sice lidé z bufetu děs a hrůza, ale přece jenom tímhle si nedáme zkazit den.

Aby se Dar trochu prošel a vyvenčil, tak jsme se šli projít, a jelikož se běhalo na dráze, tak zde byli i koně,čekala jsem, že Dar na ně bude štěkat nebo je nějak provokovat, ale byla jsem mile překvapená, když si ke koníkovi čuchnul, stáli od sebe asi dva cm a čuchali se navzájem. Takže doufám, že už na  žádného nebude štěkat a bude v pohodě.

Seděli jsme na lavičkách, kontrolovali pořadí psů, abychom věděli, kteří běžíme, měli jsme číslo 32 a teta Lucka s Ronjou 35, a povídali jsme si. Atmosféra s lidma byla úplně super. Šla jsem se na dráhu podívat, kdo běží, jestli nejsme na řadě a potkala jsem Zlatku, která se zrovna připravovala na start s přažským krysaříkem, tak jsem ji druhou Evelýnu podržela,  procházela kolem nás Jana a hned se mě zeptala, jestli jsem zmenšila psa :-))

Konečně jsme přišli na start a já jsem by zvědavá, jak udržím psa na startu, protože mohou startovat pouze s náhubkem a coursingovými dečkami. Mirek od Garpa mi ukázal, jak držet. Přišla jsem na start a paní rozhodčí, nevím asi se ji nelíbila Darova dečka, tak nás začla sevlíkat a dávat na Dara coursingové tričko - vypadalo svkěle, nám odstartovala a Dar vyběhl. Musím říci, že opravdu běžel nádherně, kopíroval pěkně trať. Pak jsme ho, ale z cíle musela odtáhnout na dresu:-) a musím říci, že dress to vydržel, což jsme byla překvapená.

Odběhlo se celé první kolo a začínali jsme se chystat na druhé kolo, tak to s počasím nevypdalo moc dobře a hned na začátku začalo pršet.  Jak všichni stáli kolem dráhy, tak během 5-ti vteřin tam nikdo nebyl a všichni se běželi schovat, a tím pro nás skončili jak licence tak pro ostatní i závod. Dostali jsme tréninkovou kartu, kde jsme měli zapsáno, že jsme splinili licenční běh- sólo.  A chystali jsme se jet směr Ostrava, a pěkně jsme zmokli.

Těšíme se na další akce.

Fotky z akce najde zde