Coursing ZKO Ostrava - Kunčice

18.03.2009 18:08

 

Dne 18.3.2009 jsem vyrazili do ZKO Ostrava - Kunčice na náš první coursing pořádaný Českým psem (www.ceskypes.cz).

Vyjeli jsme autobusum od Palace, to bylo zase něco pro Remuska, který dopravní prostředky zatím moc nemusí, jelikož ale cesta trvala jenom 11 minut, tak jsme to přežili dobře, hlavně on.

Na ZKO Kunčice probíhala přejímka psů od 8:30 do 9:00. Trochu jsem měla obavy, jak Dar a Remus budou reagovat na střapeček.

Už nás čekala Lucka s Ronjou a s jejím synem Davidem. Takže, když Lucka něco dávala svému synovi a řekla Dájo, tak to jsme hned slyšeli, že Dare??? Když se něco rozdává, tak jsme tam jako první. Jako začátečníci jsme byli seznámeni s určitými pravidly co a jak máme dělat. Postavili jsme se blízko dráhy, aby kluci mohli sledovat vo co go. Dar se začátku nejevil zájem, pak koukal, co tam dělají.  Přišli jsme na řadu, trochu jsem mávali střápečkem, aby se navnadil, ale asi si o nás myslel něco svého. Dvě ženské a jedna z toho panička mi mává nějakými střapečky a co mám jako dělat??? Tak jsme se dohodli, že to pustíme a uvidíme. Střapeček jel a Dája se za ním rozběhl poprvé trochu rezervovaně, ale bylo vidět, že ho to bere.

 

 Byl pochválen, že utíkal moc pěkně, mně se zdálo, že utíkal trochu pomalu, ale v dalším kole si to naplno vynahradil. Dokonce sledoval další závodníky a bylo vidět, že se mu to strašně líbí a chytlo ho to.

 

 

Pak jsme vyrazili na trať s Remuskem, ze začátku běžel opravdu moc pěkně, ale pak se střapeček začal více vzdalovat a to musela vyběhnout na trať panička ( aby ji nebylo líto, že nemá žádnou aktivitu ),

 

aby mu trochu pomohla, doběhli jsme do cíle společněJ byla to legrace, trochu jsem na ni skákal, když Remu běžel po druhé, tak jsme se ho snažili navnadit na páreček a trochu s ním potřeli strapeček, ale opakovalo se první kolo, výběh nádherný a po několika metrech se zase zapotila panička, tak jsme zase spolu doběhli do cíle. Na potřetí jsme zkusili párovy běh Dara s Ronjou, ale s náhubky, musím říci, že ani mu nevadilo, že má na tlamě náhubek a utíkal, vůbec si nezkracoval trasu na rozdíl od Ronji:-)

 

Byl opravdu moc šikovný. Rozhodli jsme se, že Remuskovi dáme jenom rovinku, aby se mu to zdálo zajímavé, tak jsem i s Remuskem zkusili krátké třetí kolo, bohužel to už si asi řekl, já už nikam nebudu utíkat, takže vyběhl a hned se otočil zpět. Organizátorka navrhla, abych je zkusila Dara a Remuse, pustit spolu, tak jsme šli na to. Dar vyběhl bez problému a Remu ho následoval, ale v polovině tratě ho to přestalo bavit a vracel se zpět do cíle. To Dar ne, ten si oběhl kolečko a ještě se snažil rozcupovat střapecJ trochu se proběhl po hřišti a vracel se zpět ke mně. Dar byl pochválen, že na poprvé běžel velmi pěkně a pak byl i pochválen za párovy běh, že si nevšímal soupeře ( Ronji ) a šel po střapci a nezkracoval si dráhu.

Myslím, že dnešní dopoledne se vydařilo skvěle a i počasí nám přálo. Jak jsme přijeli domů, tak oba kluci zapadli a spali jak špalci a panička s nimiJ No po tom běhání si přece musela také odpočinout. Prý ji to šlo skvěle, jedna paní ji také pochválila.-)

Musím říci, že tato akce se mi velice líbila a musím pochválit organizátry z Českého psa, byli ochotni poradit, ukázat, bylo to s nima super. Sešla se prostě pohodova partička lidí. Ještě jednou všem díky a těšíme se na další akce s Vámi. A děkujeme i gwen , Matoušovi  za skvělé fotky.

Fotky z této akce najdete  zde

Takže se těšíme na další coursing, hlavně Dar, ten se bude konat zítra 19.4.2009 v Albrechotivicích u Českého Těšína na Ranči Pohoda.