Coursing Albrechtice u Českého Těšína

25.07.2009 19:02


V pátek večer nás panička nechala po procházce doma a řekla, že za chvíli příjde, šla ven s Hankou a Silvou. Čekal jsem na ni až do rána a ona nikde, samozřejmě jsem i spal, protože panička říkala, že v sobotu ráno pojedeme běhat, což já dělam strašně rád. A víte co, ta moje baba škareda dorazila až nad ránem. Neslyšela budík, ještě že ji tetal Lucka zavolala, jinak bychom asi byli doma, a já si neužil tolik legrace. Tak konečně jsme vyrazili na coursing s Českým psem (www.ceskypes.cz), který se konal v sobotu 25.7.2009. Měl jet i Remusek, ale jelikož byl po nemoci, měli jsem strach, aby nezmokl a tak jsme ho nechali doma s bráchou Alešem a zase vyrazili jenom spolu s Darem.


Tentokrát přijela s týmu Českého psa jenom Jana a pak Wami. Bylo přeridgebackováno. Objevili se vipeti, papiloni, leonbergři, bulík atd.. Bohužel po odběhnutí necelého prvního kola začalo pršet. Takže jsme akci odpískali a vraceli zpět do Ostravy.



Ale i přesto musím poděkovat opět za vydařené dopoledne. A děkujeme, že Jana za námi přijela a WAMI za nádherné fotky.

Fotky z akce najdete zde